Jak nakupovat

Zajímá vás, jak nakupovat v internetovém obchodě ESHOP A&V - EXPERIENCE?

 Vyhledávání zboží

Nevíte, co přesně hledáte? Projděte si menu v horní části stránky, kde najdete hezky pohromadě celou naši nabídku. Pro větší přehlednost jsme nabídku rozdělili do kategorií.

Znáte název hledaného zboží nebo víte, že hledáte konkrétní produkt? Doporučujeme fulltextové vyhledávání, které naleznete pod symbolem lupy nahoře vpravo.  Našeptávač vám ukáže veškeré produkty spojené s daným výrazem.

Nákupní košík

Našli jste, co jste hledali? Teď stačí u produktu kliknout na tlačítko "Vložit do košíku". Pokud existuje více variant zboží, nezapomeňte zvolit tu správnou velikost či variantu. Pro zobrazení košíku můžete kdykoli kliknout na ikonu košíku v pravém horním rohu obrazovky. Můžete tu upravit také množství vámi vybraného zboží.

Zboží, které není momentálně dostupné, nelze do košíku vložit. Můžete ale využít možnost služby "Chci zaslat upozornění při naskladnění", a být tak okamžitě informován o jeho naskladnění.

Nákupní košík neslouží k rezervaci zboží. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.

 

Dokončení objednávky

Máte v košíku všechno, co vás zaujalo? Klikněte na ikonu košíku vpravo nahoře a zkontrolujte obsah košíku. Níže (pod výpisem vybraných produktů) se zobrazí celková hodnota objednávky.

Klikněte na tlačítko "Pokračovat v objednávce" a zvolte si způsob dopravy a platby. Opět klikněte na "Pokračovat v objednávce" a vyplňte formulář s kontaktními údaji. Případné dotazy, přání či připomínky nám připište do kolonky "Poznámka". Všechny údaje si zkontrolujte a dokončete svou objednávku kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku". Tímto krokem vytvoříte závaznou objednávku.

A je to! Zboží je objednáno, objednávku zpracovává náš systém. Během několika vteřin dorazí na vámi zadanou e-mailovou adresu potvrzení a shrnutí vaší objednávky.

S jakýmkoli přáním, požadavkem, dotazem, změnou či v případě, že chcete objednávku zrušit, se na nás můžete obrátit na e-mailu info@av-experience.cz nebo na infolince +420 720 440 888.

 

Registrace

Líbí se vám nakupování na našem eshopu? Registrujte se u nás a získejte spoustu výhod!

 

Výhody pro registrované zákazníky:

  • systém si pamatuje vaše kontaktní údaje, nemusíte je při každém nákupu vyplňovat
  • máte přehled o historii svých objednávek
  • získáte možnost odběru novinek a budete vědět o všech chystaných akcích, slevách a zajímavých nabídkách dřív než ostatní

 

Jste registrovaný zákazník?

Přihlaste se pomocí e-mailu a hesla, které zadáte vpravo nahoře po kliknutí na symbol panáčka. Obsah košíku se nezmění, ani pokud se přihlásíte v průběhu nákupu.

 

Jste nový zákazník a chcete se registrovat?

Klikněte vpravo nahoře na symbol "Osoby". Obsah košíku se nezmění a vy pokračujete dále v nákupu již jako registrovaný zákazník. Samozřejmě je možné dokončit nákup i bez registrace.

 

Zrušení objednávky

Rozhodli jste se objednávku z jakéhokoli důvodu zrušit? Sami si někdy své nákupy později rozmyslíme, proto můžete objednávku bez problémů stornovat až do okamžiku, kdy ji pro vás zabalíme. 

Dejte nám ale, prosím, vědět co nejdříve. Pokud už je objednávka zabalená nebo dokonce odeslaná, bohužel musíme vyžadovat úhradu nákladů s tím spojených.

 

Jak k vám zboží dopravíme?

Zboží posíláme po celé ČR. Využíváme služby společností PPL (leden 2018), Česká pošta (leden 2018), Zásilkovna a Úloženka. Zboží bude u vás standardně do druhého dne od expedice z našeho skladu. Více informací o dopravě najdete v sekci "Způsoby dopravy". 

 

Jak můžete za zboží zaplatit?

  • kartou on-line - zboží zaplatíte po dokončení objednávky platební kartou
  • dobírkou - zboží zaplatíte dopravci při převzetí zboží
  • bankovním převodem - zboží zaplatíte bankovním převodem na náš účet u Komerční banky.
  • hotově - zboží je možné zaplatit při osobním odběru v našem skladu na adrese Nová 1076, Zlín 763 02.
  • dárkovým poukazem - pokud vlastníte dárkový poukaz na nákup u nás, jednoduše zadejte jeho kód v nákupním košíku v prvním kroku objednávky
  • na fakturu - s využitím služby Twisto můžete zaplatit až 14 dní po dodání zboží

Více informací o možnostech platby najdete v sekci "Způsoby platby". 

 

Výměna nevhodného zboží

Pokud se váš dárek nesetkal s úspěchem, můžete ho vyměnit za těchto podmínek:

  • Zboží musí být nepoužité v původním neponičeném obalu.
  • Dopravné hradí zákazník.
  • Je možné vrátit i jen část objednávky.
  • K zásilce prosím přiložte doklad o koupi/fakturu a e-mailovou adresu

 

Kontaktní adresa

A&V EXPERIENCE s.r.o.

Nová 1076, Zlín 763 02

IČ: 04050231

DIČ: CZ04050231

Společnost zapsaná pod spisovou značkou C 87943 vedená u KS v Brně.


Česká Republika
tel. +420 720 440 888
e-mail: info@av-experience.cz 

IČ: 04050231 DIČ: CZ04050231
Firma je plátce DPH.
Číslo účtu: 115-189030237/0100 Komerční banka, a.s.

 

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.